Minden üzleti vállalkozás bizalomra épül és a bizalom felépítésére a weboldalunk is fontos jelzéseket adhat. Ezek a hitelességi jelzések segítenek abban, hogy a minket még nem ismerő látogatókban is bizalmat ébresszünk.  Amennyiben a látogatóid még nem ismernek Téged és vállalkozásodat, nem tudhatják, hogy pontosan mire is számíthatnak. Viszont, ha a webes megjelenésed megbízhatóságot sugároz, akkor ez önbizalmat adhat nekik és pénzügyi oldalról is eredményes üzletmenetet jelent a könnyebb vásárlásuk.

Ha a webes jelenlétedről gondolkozol, akkor hitelesség erősítési szempontból nyugodtan válaszd a WordPresst a weboldalad motorjának. A CMS vagy tartalomkezelő rendszerek legnagyobbika jelenleg a TOP 10 millió leglátogatottabb weboldal 30%-ának motorját szolgáltatja.

Blogok, személyes oldalak, üzleti projektek, e-kereskedelmi oldalak, portfólió oldalak és számtalan más projekt fut a WordPress masszív alapjain. Ha már Te is emellett döntöttél egy jövőbeli projektedhez vagy egy meglévőd frissítéséhez, akkor érdemes átgondolnod, hogy milyen hitelesség jelzőket használj a WordPress alapú weboldaladhoz.

Mik a WoprdPress weboldalak hitelességének jelzői?

Ahogyan a neve is utal rá a hitelesség jelzők olyan elemek a weboldalon, amikkel a weboldal látogatóiban fel tudjuk építeni azt a hitelességet, ami ahhoz szükséges, hogy megbízzanak bennünk.

A bizalom egy kényes pont a weboldalak életében. Itt dől el, hogy a látogató hogyan kezeli az oldalt, vásárol-e, megadja-e adatait vagy egyszerűen továbbáll és keres egy hasonló tematikájú oldalt, amit hitelesebbnek tart.

A gyakorlatban ez a döntés másodperceken belül megtörténik. Egyszerűen csak szkenneli az oldalt, ahová megérkezett és eldönti, hogy számol-e a márkáddal vagy esetleg arra a következtetésre jut, hogy távozik.

A bizalom pontosan ahhoz járulhat hozzá, hogy az átlagos látogató, aki megérkezett az oldaladra hamarosan kapcsolódik az oldalad hűséges közösségéhez. Nagyon sok hitelesség jelző lehetséges, amiből profitálhat a weboldalad. Vannak olyanok, amik hatékonyabbak, mint mások. Vannak olyanok, amiket azonnal észrevehet a látogatód és vannak olyanok, melyek csak az alaposabb tanulmányozás után derülnek ki.

Bizonyítottan jó hitelesség jelzők a WordPress oldalakhoz

Rövidre fogva a bevezetést, összegyűjtöttem egy csokorral a leghatékonyabb formákból, amik a WordPress alapú weboldalak hitelességét megalapozhatják. Ezekkel a jelzésekkel biztosíthatjuk, hogy a látogatóink már a megérkezésükkor megőrzik nyitottságukat és nyugodtan kapcsolódhatnak a weboldalad közösségéhez.

1. Vásárlói értékelések – ajánlások

A legjobb marketinges csapat sem tud olyan hiteles és meggyőző szöveget készíteni, mint egy őszinte értékelés egy létező ügyféltől. Gondolj bele, hogy vajon hányszor olvasol te is utána az interneten, hogy az ajánlott cég, üzlet, vállalkozó milyen munkát végez.

Ezek nagyon fontos visszajelzések. Megtudhatod belőle, hogy mire számíts, ha az adott céget választod. Sok esetben egy-egy nem 100%-os értékelés és az arra adott válasz többet mond el a cégről, a benne dolgozókról, mint a csilivili weboldal.

Éppen ezért, ha rendelkezel ilyen értékelésekkel, ajánlásokkal, akkor használd azt fel az oldalad épülésére. Jól meg tudja mutatni az erősségeidet és azt is, hogy hogyan ápolod az ügyfeleidet.

Amikor a weboldaladon szeretnéd ezeket megjeleníteni, akkor keress olyan sablont, amiben előre elkészített mintákat találsz erre. Lehetőség szerint hiteles fényképpel és adatokkal jelenítsd meg az ajánlásokat. Nagyon sok bizalmat adhat az a látogatóidnak, ha hús-vér emberek jelennek meg és látszik, hogy nem egy stock fotó gyűjteményből válogattál 4-5 arcot…

Mitől hatékonyak a vásárlói vissszajelzések?

Tanulmányok elemezték, hogy a vásárlási döntések előtt 88%-a vásárlóknak elolvassa a felhasználók értékeléseit. 72%-a az online felhasználóknak azt állította, hogy az őszintén megírt értékelés egy hasonló vásárlótól felér egy személyes ajánlással. A WordPress pedig nagyon jó eszköz lehet arra, hogy ezeket az ajánlásokat, értékeléseket összegyűjtsd és megjelenítsd. Szerencsére a legtöbb prémium sablon rendelkezik ezek kezelésére alkalmas oldal sablonnal.

Ha a tiédben ez nincsen benne, akkor például egy egyedi bejegyzés típussal meg tudod ezt oldani. Ehhez egy ingyenes bővítmény is segíthet például az Easy Testimonials. Meglepően sokféle beállítási lehetőséget nyújt az ajánlások megjelenítéséhez.

2. Dedikált “Rólunk vagy Impresszum” oldal

Amikor egy látogatód először jön az oldaladra és semmit sem tud rólad, szüksége lehet azokra az információkra, amik egy vállalkozás vagy egy magánszemély létezését igazolják. Nem egy fantommal akar megismerkedni, hanem létező cég vagy ember oldalát akarja böngészni.

A megfelelően elkészített Rólam vagy Impresszum oldal lehet a sziklaszilárd alapja annak a bizalomnak, mit elkezdünk építgetni az első látogatásától.

A Rólam vagy Rólunk vagy valami hasonló oldalnak az a szerepe, hogy megismertesse a látogatóval az oldal tulajdonosát. A jobb bemutatkozáshoz pedig – mint a szerelemben vagy a háborúban – mindent felhasználhatsz. Használhatsz szövegeket, képeket, videókat, és bármilyen elemet, amivel a célodat elérheted. Megismerhet a látogatód.

Jó módszer lehet feltenni képet a csapatról, hogy hitelesebben láttassuk a céget. Felejtsd el itt is a stock fotókat és az amerikai cég imidzset, sokkal fontosabb, hogy a kép hiteles legyen, mint hogy tökéletes.

Egy részletes Rólunk oldallal előkészített WordPress sablon sokat segíthet abban, hogy gyorsan elkészülj ezzel az oldallal és olyan legyen, amilyet szeretnél mutatni. Legyen az információ naprakész és informatív és tükrözze az aktuális állapotokat.

3. Kapcsolati adatok

A kapcsolati adatokat minél egyszerűbb elérni egy oldalon annál jobban funkcionálhatnak. A tökéletes WordPress sablon – amivel egy cég vagy egy személy oldalát fel lehet építeni – már tartalmazza azt a készletet, amivel a kapcsolati adatokat meg lehet jeleníteni.

A kapcsolati adatok megadása nemcsak azért fontos, hogy bizalmat építs, hanem arra is jó, hogy a Google helyi kereséseiben jól szerepelhessen az oldalad. Például, ha bútorboltod van Miskolcon, akkor cím megadása javíthatja az esélyeidet, hogy a bútorbolt Miskolc típusú keresésekre a Google találati listáján jól szerepeljen az oldalad.

A 4 legfontosabb adat, amit tartalmazzon a weboldalad:

  • cím
  • telefonszám
  • email
  • nyitvatartás

Továbbá érdemes kiegészíteni ezeket az adatokat például a Google térképpel, ahol fizikailag elérhetőek vagyunk. Ennek segítségével az esetleges vásárlóink könnyebben megtalálnak bennünket vagy exportálhatják adatainkat egy GPS-be is.

Érdemes kapcsolati űrlapot is feltenni a Kapcsolat oldalra, ahol közvetlenül is küldhet üzenetet részedre a látogatód. Erre egy alkalmas eszköz lehet a Contact Form 7. Több mint 3 millió felhasználó nem tévedhet nagyot, ha erre szavaztak…

4. Linkek a Social Media csatornáinkhoz

Ne értékeljük le a közösségi média erejét, főleg, ha az oldal hitelességéről van szó. Majdnem minden webet használó embernek van valamilyen közösségi média fiókja. Persze a vállalkozások is pont ezért hoznak létre Social Media oldalakat, hogy közelebb lépjenek a potenciális vásárlóikhoz. Sok olyan vállalkozást ismerek magam is, ahol az elsődleges vásárló generálás forrása például a Facebook. Szinte végtelen a lehetősége a közösségi média eszközöknek és trükköknek, hogy minél nagyobb kört érhess el. Például simán megcélozhatsz egy kampánnyal olyan érdeklődési körrel rendelkező felhasználókat, akik valószínűleg közel állnak a vállakozásod buyer persona képéhez.

Ha pedig jól van kitalálva az ideális vásárlód profilja, akkor jók az esélyeid, hogy érdekelni fogja őket az ajánlatod is.

A WordPress weboldalad hozzákapcsolása a különböző Social Media csatornákhoz egy jól bejáratott útja annak, hogy egy szélesebb közösség felé nyisson a céged. Minél nagyobb a követőbázisod, annál nagyobb elfogadottságú az üzleted és ezt a látogatóid is meg fogják nézve. Teljesen más lesz a megitélése annak a webshopnak, ahol 8000 követő figyeli a shop tevékenységét, minrt ahol csak 200. Éppen ezért érdemes megjeleníteni – főleg, ha kellően aktív is vagy a közösségi térben – a követőidet a weboldaladon. Erre olyan helyet válassz az oldalon, ami jelen van mindig, de nem a legértékesebb kommunikációs felületet foglalja el.

Jó lehet az oldalsáv vagy a lábléc neki. A közösségi média ikonokat elhelyezheted a fej- és láblécen, hogy bármikor látható legyen.

Ha le szeretnéd nyűgözni a látogatóidat a szociális kapcsolataiddal, akkor tedd be a fejlécbe is, viszont ha csak nem régiben kezdted a közösségi jelenlétedet építgetni, akkor esetleg érdemes egy rövid időt várni mielőtt a weboldaladon megjeleníted.  Azt is megteheted, hogy a követőid bázisát weboldalad megnyitása előtt már építed és mire kinyitod a weboldalad, már egy jelentős közösséget tudsz kiszolgálni.

Még egy lehetőség: megjelenítheted például widget használatával mondjuk a Facebook vagy Instagram hírfolyamodat az oldaladon mondjuk valahol a lábléceden.

Sok száz Social Media bővítményből válogathatsz a WordPress bővítmények között. Például jó lehet erre a JetPack Social.

5. Rendszeresen frissített blog

Egy jól megalapozott üzleti blog képes arra, hogy nagyon sok potenciális érdeklődőt vonzzon be a weboldaladra. A tartalomnak – amit itt megosztasz – relevánsnak kell lennie ahhoz a piaci szegmenshez, amiben dolgozol. Az elkészített anyagoknak a relevancia mellett hasznosnak is kell lennie, hogy népszerű maradjon.  Megoszthatsz elemzéseket, értékeléseket, leírásokat, felhasználási segédleteket, összehasonlításokat, infografikákat, videókat, stb.

A releváns és hasznos tartalommal feltöltött blog értéket ad a közönségednek. A rendszeresen frissített tartalom pedig azt jelzi nekik, hogy gondoskodsz a látogatóid, vásárlóid informáltságáról. Arra utal, hogy alapos ismeretekkel látod el őket és nem csak azon erőlködsz, hogy mielőbb vásároljanak. Ugyanakkor a rendszeresen írt blog azt is jelzi a látogatóidnak, hogy szakértője vagy az adott témakörnek és a látogatóid megbízhatnak a véleményedben.

Úgyhogy ez egy további érv amellett is, hogy WordPressre alapozd a weboldaladat, mert ebben a hiteles megjelenésedet az üzleti blog funkcionalitás is segíti. A funkcionális, felhasználóbarát és könnyen kereshető üzleti blog csodákat művelhet az online üzleteddel.

6. Adatvédelmi nyilatkozat – jogi nyilatkozatok

A növekvő webes adatlopások miatt a látogatóink egyre gondosabban figyelnek arra, hogy adataik biztonságban legyenek. Persze ennek ellentmond az, amikor órák alatt sokezren megosztanak nyilvánvalóan adathalász posztokat a facebookon egy Tesla vagy Zuckerberg vagyonának reményében. Ha viszont úgy törödünk a látogatóink adataival, mintha az a sajátunk lenne, akkor mindent meg kell tennünk azok bizonságos kezeléséért. Ebben nem csak azt kell érteni, hogy ha cookiekat használunk, akkor arról tájékoztassuk a látogatóinkat, hanem sokkal inkább arról, hogy minden lehetséges módon védelmezzük a személyes adatikat, miket megadtak az oldalainkon.

Minden alkalommal, ha egy weboldal sütiket használ fel kell hívja erre a figyelmet. Abban az esetben pedig, ha a látogató földrajzi adatait használja akkor erre engedélyt is kell kérnie. Engedélyt kell kérni egy push notification szolgáltatás használata előtt is. Erre a legjobb, ha egy megnyíló popup ablakban kérünk jóváhagyást a félreértések elkerülésére.

A 2018. májusától érvényes GDPR szabályozás ennél is szükebb mozgásteret szab a személyes adatok felhasználására. Erre alaposan fel kell készülni minden online vállalkozásnak.

A weboldalad láblécén, vagy más könnyen elérhető helyen meg kell jeleníteni azokat az adatokat, amik meggyőzik a látogatóidat, hogy törvénytisztelő, tisztességes vállalkozás vagy és betartod a szabályokat. Nagy valószínűséggel nem fogják pontról pontra elovasni, de egy esetleges vita rendezésekor a nem meglévő szabályokra hivatkozni sem lehet.

7. A biztonságos fizetési folyamat

A vásárlási folyamatban még nagyobb hangsúlyt kell fektetni a WordPress weboldal hitelességének kiépítésére. A lehetséges online csalások miatt egyébként is óvatosabbak a vásárlóink és ez így van jól. A WordPress már régóta nem csak egy CMS hanem egy masszív alapzat lehet üzleti oldalaknak vagy például webáruházaknak is.

A legtöbb WordPress sablont már most is eleve felkészítették a WooCommerce webáruház integrálására. Ennek köszönhetően te is könnyedén illeszthetsz webáruházat a meglévő weboldaladhoz.

Főszabály szerint a webáruházadba már eleve elérhető néhány online fizetési mód például a PayPal. Ahhoz, hogy az oldalad vagy a webáruházad biztonságosnak látsszon a látogatóknak gondold át, hogy milyen jelzéseket kell megjelenítened a weboldaladon.

Ha nem szeretnél vásárlókat veszíteni a webáruházadban, akkor használj többféle fizetési megoldást, hogy a vásárlód megtalálja a neki kényelmeset vagy neki tetszőt. Minél több fizetési lehetőséget adsz a vásárlóidnak, annál nagyobb az esélye annak, hogy a vásárlód megtalálja a sajátját is. Ezzel együtt azt is jelzed, hogy a fizetési szolgáltatók, bankok elfogadtak partnernek, tehát valószínűleg hiteles üzleti tevékenységet folytatsz.

Használj olyan széles körben ismert ikonokat, logókat, amiket a vásárlóid könnyen azonosítanak és bizalmat ébresztesz velük. Mindannyian ismerjük a VISA, MasterCARD, PayPal, AMEX, és egyéb ikonokat. Úgyhogy, ha egy olyan oldalra látogatunk, ahol ezeket látjuk, akkor ismerősként kezeljük. Az ilyen oldalakat sokkal könnyebben fogadjuk el megbízhatónak, és biztonságosnak, mint azokat, ahol csak általunk nem ismert fizetési logók vannak.

Szentelj figyelmet arra, hogy ezek elérhetőek legyenek a weboldaladon és a WordPress sablon, amit használsz jól jelenítse meg őket. Javítsd ezzel is a látogatóis önbizalmát. Biztosítsd őket arról, hogy nyugodtak lehetnek a biztonság felől. Ez a biztonság üzleti eredményekben is meg fog nyilvánulni, szívesebben fognak nálad vásárolni.

8. SSL tanúsítvány a weboldaladra

Az SSL tanúsítvány egy azonosítás igazol. Ennek megfeleően a vásárlóid által neked küldött adatokat tudják, hogy egy biztonságos kapcsolaton át küldik hozzád és nem egy ismeretlen, esetleg támadó oldalnak.

Webáruházban, vagy e-kereskedelmi oldalon ez alapkövetelmény, de ma már egy megbízható blog is rendelkzik SSL tanúsítvánnyal. Az e-kereskedelmi oldalak esetében kiemelten fontos, hogy a tranzakciós adatok titkosított csatornán közlekedjenek, de személyes adatokat küldhetünk akár egy blog kommentben is.

Két eleme van az SSL tanúsítvány használatának. Az első maga a tanúsítvány, ami megvédi az ügyfél adatokat és tipikusan egy külső szolgáltatótól kell beszerezni. A második rész maga a jelvény, ami a látogatóknak jelzi, hogy egy biztonságos oldalra látogattak.

SSL tanúsítványt beszerezhetünk közvetlenül a tárhelyszolgáltatónktól is. A legtöbbször fizetnünk kell a tanúsítványért, de lehetnek olyan esetek, amikor a tárhelyszolgáltatónk biztosít egy megosztott tanúsítványt a Let’s Encrypt-en keresztül.

Ha beszerezted az SSL tanúsítványodat, akkor használhatod a Really Simple SSL plugint vagy a Force WP SSL bővítményt, hogy az oldalad a https:// protokolt használja az egyes oldalak megjelenítéséhez. Ezek a bővítmények azt csinálják, hogy aktiválják az SSL funkcionalitását a weboldaladon és átirányítják a bejövő http kéréseket a https-re. Ennek megfelelően a böngésződben az URL előtt meg fog jelenni a https:// jelzés.

Sok vásárlód veheti észre ezt a változást at URL-ben, de ahhoz hogy az előnyeit ennek a jelzésnek ki tudd teljesen használni, érdemes megjeleníteni az oldal biztonságosságáról mondjuk egy SSL jelvényt. Ezt kiteheted az oldalsávba vagy a láblécre. Használd a fizetési oldalon vagy a webáruházad termékeinek oldalán, hogy a vásárlóid bízzanak benned.

9. Egyedi domain név

A domain név az az URL vagy cím, amit a látogatóid a böngészőbe írnak be, hogy meglátogassanak egy weboldalt. Például így nézhet ki: www.azenoldalam.hu. Leggyakrabban ez a céged neve, vagy egy olyan kulcsszó, amit a látogatóid keresnek az interneten.

Ha egy olyan szolgáltatásra regisztrálsz, mint pl. a Webly.com vagy a Wix.com, akkor lehetőséged van egy úgynevezett aldomainen építeni az oldaladat. Ez így nézhet ki, hogy azenoldalam.webly.com vagy azenoldalam.wix.com.

A legtöbb hasonló elven működő szolgáltatás ingyenesen biztosítja ezt a megoldást, de minden ingyenes megoldásnak valahol meg kell fizetni az árát.

Az egyik ilyen ár az, hogy az oldalad hitelességét veszíti el. Ha belegondolsz, akkor minden alkalommal, ha valaki meglátogatja az oldaladat, akkor a Webly-t vagy a Wix-et fogod promótálni. Emellett az ilyen címeket megjegyezni is nehezebb lesz a felhasználóidnak, ami miatt le is morzsolódhatnak sokan.  De a legnagyobb hátrányt a keresőkben fogod megszenvedni. Ezeket az aloldalakat sokkal nehezebben rangsorolja a kereső. Nehéz vele jó eredményeket elérni.

De ha ennyi nem volna elég, akkor vedd azt is figyelembe, hogy ez kimondottan nem professzionális képet ad a látogatóidnak rólad. Azt reklámozza rólad, hogy nem fordítasz kellő figyelmet az oldaladra és sajnálsz egy nevetséges összeget költeni a domain nevedre is. Mire számítsak én itt mint vásárló? Ugyanilyen lúzer ügyfélkezelésre?

A legjobb megoldás ennek elkerülésére, ha egy egyedi domain nevet vásárolsz magadnak. Erre a legtöbb tárhelyszolgáltatónál van lehetőséged, de felkeresheted a nemzetközi domain regisztrátorok egyikét is, ha spéci domain név igényed van.

A legtöbb esetben megúszod pár ezer forintból az egészet, csak nagyon kirívó esetben érdemes többet fizetned egy domainért. Viszont legyen saját domained, amit használsz és magadnak építed nem valamelyik szolgáltatónak.

10. Bizalom ébresztő logók és szimbólumok (mint pl. a McAfee Secure)

Ez a téma nagyon közel áll az SSL jelvényről írtakhoz, de emellett azért akad még néhány olyan jelzés, logó, szimbólum, amit érdemes megvizsgálni, hogy használjuk-e.

Például sok felhasználó bízik jobban azokban az oldalakban, amelyeken valamely vírus vagy malware védelmi cég logóját látja például a Norton vagy a McAfee Secure logót. Természetesen a felhasználók nem ellenőrzik le a weboldal backend felületén, hogy mi van telepítve, de a logók jelenléte megnyugtatja őket.

A legtöbb esetben ilyenekkel az eCommerce weboldalak láblécén találkozol. Ennek oka, hogy itt a tranzakciós adatok oda-visszaáramlása miatt sokkal nagyobb biztonságra van szükség.

Gyakorta találkozhatsz olyan jelzéssel – főleg e-kereskedelmi oldalakon -, hogy “Verified” azaz ellenőrzött az oldal valamelyik fizetési szolgáltató által. Ilyeneket találhatsz a PayPal, Authorize.net, vagy a Stripe által jegyezve.

Hasonlóan erős jelzés lehet az oldaladon, ha az üzleti területed szakmai szövetségének tagja vagy és annak logóját megjeleníted. A látogató számára ez is a komolyságodat jelzi.

11. Google üzleti profil létrehozása

Minden weboldalnak szüksége van egy Google üzleti profilra – főleg akkor, ha egy lokális vagy helyi üzletről van szó. Ennek az az oka, hogy a helyi keresések döntő többsége is már a Google oldalán keresztül történik. Éppen ezért sokat javíthat a helyi wenboldalad hitelességén, ha a Google keresésekben azonnal megjelenik a vállalkozásod minden publikus adata, nyitvatartásod, stb.

Egy organikus találat szuper, de sokkal többet számíthatnak a fényképek, csillagos értékelések, üzleti adatok, nyitvatartás és egyéb részletek, melyeket az üzleti profilodon meg tudsz jeleníten. Ezek lehetnek a legfontosabb hitelesség jelzők egy helyi vállakozás esetében.

A Google üzleti oldal azt mutatja meg a látogatóidnak, hogy online is aktív vagy és nyitott vagy megadni azokat az információidat, melyek fontosak lehetnek a vásárlóid számára már a kezdetekkor is.

Amennyiben a válallkozásod ráadásul jó értékelésekkel is rendelkezik, akkor ez tovább fokozhatja a bizalmat. Ez egy nagyon jó jel a vállalkozásod közösségi elismertségéről. Végül pedig még egy fontos lehetőséged van a Google üzleti profilodon. Lehetőséged van a reagálni a vásárlói értékelésekre. Ez egy nagyon hatékony formája, hogy megmutasd, hogy a céged hogyan reagál a vásárlók visszajelézéseire, egyáltalán milyen a kommunikációd és mennyire jó a reputációd.

Mindössze annyit kell tenned, hogy regisztrálsz a Google üzletem oldalon és létrehozod a vállalkozásod profilját. Lehetőséged van képek feltöltésére, megírhatod a nyitvatartásodat, elmondhatod, hogy mivel foglalkozol és több mindent még.

12. A weboldal jól átgondolt dizájnja

A WordPress alapú weboldalad esetében a dizájn elsődleges szerepet játszik abban, hogy hogyan ítél meg a látogatód. A rosszul megválasztott elemek viszont pontosan úgy működnek a dizájn területén, mint a spamek.

Minden, ami megakadályozza a felhasználóidat a tartalmaid korlátozás nélküli és zavartalan feldolgozására csak a spam kategóriája.

Két típusú zavaró tényezőt érdemes kizárni. Az egyik a pop-up, a másik a hirdetés.

A pop-upok nagyon jók lehetnek, ha email listát építesz és erre akarod felhívni a látogatóid figyelmét. Ha viszont minden oldaladon a sokadik alkalommal is ki kell ikszelnem, hogy nem akarok hírlevelet, akkor jó eséllyel be is fogom csukni a böngésző ablakot.

A Google bünteti az agresszív pop-up használatát és azt is gondold át, hogy mobil eszközökön hogyan jelenjen meg a pop-up. Ad absurdum ne is legyen mobil eszközön.

Ennek elkerülésére használj intelligens pop-upokat. Szabályozd, hogy mikor, hányszor jeleníted meg a felugró ablakot. Próbáld megtalálni azt, amikor a legkevésbé zavaró, de a hatékonysága még megfelelő. Jó lehet az OptinMonster megoldása vagy használhatod az OptiMonkot is.

A hirdetésekkel nagyon óvatosan kell bánni az oldaladon. Ha ezt tekinted elsődleges bevételi forrásodnak – például egy személyes blog esetében – akkor is szűrd meg, hogy mi jelenhet meg az oldaladon, nehogy a web összes szemete a te oldaladon landoljon. Másrészről azt is vedd figyelembe, hogy az oldaladról elvihet látogatókat a reklám.

Összegzés:

Ennyi volt!

Ez a 12 népszerű hitelesség jelző, amit érdemes megvizsgálnod és használnod, amikor a WordPress weboldalad és a webes jelenléted hitelességét szeretnéd megalapozni.  Ha Te magad szeretnéd az oldaladat összerakni, akkor ne felejtsd ki a tervezéskor. Ha egy kész sablonnal fogsz dolgozni, akkor pedig nézd át, hogy a lehető legtöbb elemet meg tudd valósítani.

Soha ne felejtsd el a kísérletezéseket, nem elég teletűzdelni az oldaladat a hitelesség jelzőkkel. Alaposan gondold át, hogy melyek azok, amik a leghatékonyabbak a Te egyedi esetedben. Nem mindenütt ugyanazok az elemek, vagy azok azonos kombinációi a legjobbak.

Válassz olyan hitelesség jelzőt, ami a leghatékonyabb a Te saját üzletedrte nézve és hagyd, hogy a vásárlóid fejezzék ki véleményüket.

 

Valamit hozzátennél? Kihagytam valamit? Oszd meg a véleményedet és köszönöm, ha a bejegyzést is megosztod!